niedziela, 24 kwietnia 2016

Randka nr.3

Energylandia 
Rodzinny Park Rozrywki w Zatorze...

 Szaleństwo, dobra zabawa, beztroska i niezapomniana dawka ekstremalnych wrażeń... Taka była nasza randka w Rodzinnym Parku Rozrywki w Zatorze.
 Nie była to nasza pierwsza wizyta, odwiedziliśmy Energylandię już latem 2015r. wraz z starszym synem i bratankiem. Pełni miłych wspomnień postanowiliśmy wrócić i przetestować ten Park pod kątem miejsca na randkę...
 Pełni obaw dotyczących warunków pogodowych przekroczyliśmy w piątek bramy Energylandi... Na szczęście słoneczko przybyło wraz z nami i towarzyszyło nam przez cały dzień spędzony w tym cudownym miejscu... Przyznam się bez bicia, że mam lęk wysokości, boję się niektórych urządzeń i czasami pełniłam funkcję widza i fotografa za to Andrzej uwielbia ekstremalne przeżycia, których w Energylandi jest pod dostatkiem... Wydawać by się mogło, że taka randka się nie uda... Nic bardziej mylnego!








Pomysłodawcy tego Parku Rozrywki pomyśleli o wszystkich... Nawet o takich bojączkach jak ja! Mąż korzystał z tych urządzeń na które ja nie weszłabym za żadne skarby świata, ja w tym czasie robiłam zdjęcia i cieszyłam się, jego radością... Sama przemogłam się i skorzystałam z roller coastera Dragon i muszę się przyznać, że było cudownie... Wprawdzie zamknęłam oczy, by nie widzieć wysokości ale poczułam się wolna jak ptak, zasmakowałam tych silnych wrażeń dla których większość ludzi przyjeżdża tu z różnych zakątków naszego kraju i Europy, co było widoczne na parkingu przed parkiem.













Wspólnie wypróbowaliśmy wiele atrakcji: Roller Coaster Draguś i Dragon, Spływ w Kopalni Złota, Atlantis, Formula 1, Pyramid Cinema 7D i wiele innych. Zmęczeni regenerowaliśmy siły karmiąc się przysmakami serwowanymi w restauracji Scandinavia i odpoczywając na hamakach...





Od ostatniej wizyty, wiele się zmieniło. Z pewnością przez zimę właściciele Energylandi nie próżnowali... Powstało wiele nowych udogodnień, park się cały czas rozrasta, a nowości które zostaną udostępnione przed latem tego roku (Roller Coaster Fomuła1oraz Park Wodny Water Park) skuszą wiele osób do ponownego odwiedzenia tego miejsca. I my oczywiście będziemy jednymi z nich. Tym razem wybierzemy się z młodszym i starszym synem oraz siostrzenicą by najmłodsi mogli skorzystać z mocy Atrakcji które gwarantuje wizyta w tym miejscu.


To była udana randka, pełna wygłupów, wolności i "Naszych Chwil" które zostaną w naszych sercach na zawsze... Poczuliśmy się jak para nastolatków zakochanych w sobie po uszy...
Jeżeli chcecie zmienić coś w waszym związku pozbyć się nudy, rutyny i zapomnieć przez chwilę o wszystkich problemach tego świata, to zapraszam na randkę do Energylandi... Tam odkryjecie siebie od nowa!!!




ENERGYLANDIA 
Rodzinny Park Rozrywki w Zatorze 
Al. 3-go Maja 2
32-640 Zator
Tel.33 486 15 00 wew.1
Tel.724 222 000
www.energylandia.pl

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz