środa, 20 kwietnia 2016

 Randka nr.2
 Ambrozja Exclusive Club, Hotel, Cafe&Coctail Bar 


 Kochasz luksus, nowości i wyszukane smaki?
  Znajdziesz to i wiele więcej w Ambrozji Club.
Przekonałam się o tym na sobotniej randce z moim ukochanym.
Przekraczając próg tego magicznego miejsca, mieliśmy wrażenie, że podglądamy z bliska fantazje znudzonego Szejka...
A wszechobecny luksus tylko to potwierdził.

Wariacje na parkiecie wspomagają pragnienie...
Ja znana jestem z tego, że rzadko piję alkohol.
Mój mąż prawie wcale. Dlatego jak pić, to najlepsze,
wyszukane trunki i takie serwują w Ambrozji!!!

Andrzeja urzekło nagłośnienie, światła i muzyka...
Mnie kielich w którym odbywają się pokazy tańca...
Zastanawiam się czy kobieta, która w nim tańczy zdaje sobie sprawę, że będąc w tym naczyniu działa bardzo na wyobraźnię mężczyzn... A może nastanie taki trend, że My Kobietki, będziemy montowały go w domu zamiast wanny. 
Po pierwsze mniej wody wejdzie, a po drugie mąż będzie miał
przednią zabawę... np. jak, któraś przytyje i się zaklinuje...?
Sama się sobie dziwię jakie kudłate myśli wydobyła ze mnie Ambrozja.

Randkę uważam za udaną... Zapraszam Was do odwiedzin tego Prestiżowego Klubu.

Ambrozja Exclusive Club, Hotel
Cafe&Coctail Bar
ul.Wojciecha Korfantego 6
44-200 Rybnik
tel.790289159










Brak komentarzy:

Prześlij komentarz