czwartek, 28 kwietnia 2016

Ludzie z pasją... Pokażcie się!!!

Jakiś czas temu pewna złośliwa kobieta powiedziała mi,
 że nigdy nie będę lepsza od niej, bo ona potrafi lepiej szyć, szydełkować, gotować i nigdy ją nie przeskoczę. Wiele razy zastanawiałam się co było powodem tych jadowitych słów? Wino którym się raczyła? Informacja o moim kolejnym sukcesie zawodowym? Czy chęć zwrócenia na siebie uwagi? W każdym razie osiągnęła zamierzony cel, zrobiło mi się przykro... Odpowiedziałam zgodnie z prawdą, że nie uważam się za lepszą od innych, cenie osoby utalentowane, pełne pasji i pomysłów na życie. Odkąd pamiętam zwracałam uwagę na zdolności innych ludzi, a zwłaszcza na takie, których próżno u mnie szukać... Chciałabym poprzez mój blog, a dokładnie serię "Ludzie z Pasją" pokazać te wszystkie ukryte talenty, wyciągnąć na powierzchnie i wspólnie z wami docenić. Zachęcam tych z was, którzy chcieliby na łamach bloga podzielić się własnymi pasjami, pokazać siebie… 
Talenty świata, łączcie się!!!

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz