poniedziałek, 9 maja 2016

Randka nr.7

              Laserhouse
Laserowe Centrum Rozrywki
Dobra zabawa w scenerii z gier komputerowych,

ruch, radość, zdrowa rywalizacja, romantyczny czas we dwoje. Tak wyglądała nasza randka w Laserhouse w Rybniku!!!

 Przed walką trzeba się przygotować. Najpierw nauka pod okiem sympatycznej instruktorki, później przyjemność...


 Jeszcze buziak na szczęście i do boju!!!


 Przygotowani, uzbrojeni po zęby, wyruszyliśmy w nieznane... Tym razem walczyliśmy w dwóch przeciwnych obozach... Liczyłam na taryfę ulgową z racji powiązań rodzinnych... To się przeliczyłam, mąż nie dał mi żadnych forów, przegrałam z kredensem...
Naprawdę próbowałam wygrać... Czaiłam się za ścianami labiryntu, maskowałam jak kameleon i wszystko na nic... Andrzej z zręcznością żołnierza (był w wojsku) potrafił mnie zaskoczyć w najlepszej kryjówce, ustrzelić jak kaczkę i zmęczyć na maksa...
  Po tak ciężkiej walce nadszedł czas na odpoczynek i regenerację sił... A pyszna kawa oraz słodki poczęstunek w romantycznym kąciku przygotowanym dla nas przez panią Michalinę i Dominikę było miłym zaskoczeniem i tym czego nam było trzeba w tamtym momencie.
Był czas na rozmowy...
 
  Po odpoczynku nadszedł czas na następną zabawę, której myślą przewodnią było: „Wyginaj śmiało ciało”. Próbowałam sama i z pomocą Andrzeja... Starałam się, wciągnęłam brzuch, napięłam pośladki... zahaczyłam biustem. Mój luby niczym zwinny kocur prześlizgnął się pod laserem, nogi dźwigał jak bocian i jak zwykle był lepszy...
Polecam randkę w Laserhouse. Zaliczam ją do worka z dodatkowymi wrażeniami. Jeżeli lubicie wysiłek, zabawę, zdrową rywalizację, nowości, to warto wybrać się do Laserhouse. My z pewnością powtórzymy randkę i tym razem Ja będę górą. Na pewno spróbujemy wersji rodzinnej z starszym synem, gdyż Laserowe Centrum Rozrywki 
spełnia wszystkie wymogi dotyczące zabawy dzieci w wieku od 7 lat, organizują urodziny, spotkania firmowe,wieczory kawalerskie. Profesjonalna obsługa, cztery lokalizacje (Rybnik, Bytom, Sosnowiec, Katowice). Normalne ceny i częste promocje podsycają ochotę na więcej...
 
  Zapraszam:
           Laserhouse
Laserowe Centrum Rozrywki

Rybnik ul.Chrobrego 6 tel.32 421 04 75

Bytom pl.Kościuszki 1 tel.32 396 26 80

Katowice ul.Kamienna 9 tel.32 229 00 21

Sosnowiec ul.Wojska Polskiego 47 tel.32 2632303
       www.laserhouse.pl


Brak komentarzy:

Prześlij komentarz