sobota, 28 maja 2016

Przemek&Jowita

    
 Podobno z rodziną najlepiej wychodzi się na zdjęciu!!!

Na dodatek trzeba uważać, gdzie stanąć, bo mogą cię wyciąć... Przemka z Jowitą bynajmniej to nie dotyczy... To utalentowane rodzeństwo jest dowodem na to, iż pasja do muzyki może połączyć mocniej, aniżeli więzy krwi czy nazwisko...
 Pomysłowi, perfekcyjni po prostu fenomenalni... Jowita czyli diablica z głosem Anioła i Przemek zbzikowany dj/wodzirej. Razem rozkręcą każdą imprezę... Nie ma dla nich rzeczy niemożliwych... W rodzeństwie siła!!!
Jowitę poznałam w ubiegłym roku. Zaśpiewała na I Urodzinowym Wieczorku Centrum Zapoznawczego Zolyty... I wyszło perfekcyjnie. Piękna właścicielka nieziemskiego głosu zaskarbiła sobie przychylność publiczności i moją... Udowodniła, że nie jest jedynie tłem brata dj/wodzireja Przemka, ale równomierną częścią zespołu... Brawo Jowita!!! Czekam na Twój kolejny krok... Taka kobieta jak Ty powinna mierzyć wysoko... Na muzycznym rynku drzwi stoją do Ciebie otworem... A Ja z miłą chęcią kupię Twoją płytę...
 Przemka znam już trzeci rok... Był kołem ratunkowym po kiepskiej parce dj/wodzireja i jego pomocnicy z których usług korzystałam na pierwszym wieczorku zapoznawczym w Zolytach... Zagrał na próbę i został na dłużej... Kto Mnie zna, Ten wie, że w pewnych sprawach bywam wymagająca... Nie inaczej jest na spotkaniach dla samotnych... Przemek jak kameleon potrafi się dostosować i wie kiedy ma wyjść przed szereg, a kiedy się nie wychylać. Wspólnie zrealizowaliśmy wiele pomysłów wykraczających poza standardy imprez i myślę, że wiele jeszcze przed nami... Jest perfekcyjny, kreatywny, ma fioła na punkcie nowego sprzętu i muzyki... Bez wątpienia jest to jego pasja!!!
 Jeśli planujecie wesele, urodziny, tematyczną imprezę. Polecam Fenomen... Już nie musicie ograniczać się tylko do zespołu lub dj. Idźcie na całość... Przecież jest Fenomen... Utalentowana wokalistka Jowita oraz przebojowy dj/wodzirej Przemysław znakomicie sprawdzą się w tej roli!!!

 
Fenomen

Jowita Król, Przemek Król


Tel.513 377 252















2 komentarze:

  1. Pan Przemek fajny facet.Tylko mógłby czasem zmienić repertuar,bo na każdej jego imprezie jest podobnie.

    OdpowiedzUsuń
  2. Przekaże dalej...A faktycznie z Przemka fajny facet.Pozdrawiam cieplutko

    OdpowiedzUsuń