czwartek, 26 maja 2016

Czy to Sex Telefon???

Jak działa sex telefon? 

Z racji wrodzonej ciekawości zastanawiałam się nad tym... Nieraz widziałam jęczące panienki na szklanym ekranie z którymi za jedyne 7zł + vat za minutę wolno spełnić najbardziej wyszukane fantazje... Faceci się napalają, często żonaci, bo leżąca obok ślubna, nie przypomina kobiet widocznych w Tv... Dzwonią nastawieni na ekstra zabawę z super laską, boginią seksu... Niestraszne są dla nich prace ręczne, pieniądze i inne niedogodności, taka przyjemność warta jest poświecenia!!!
 Oglądałam kilka programów dotyczących pracy kobiet w sex telefonie... Rzadko, która była podobna do tych pokazywanych na ekranie... Po drugiej stronie linii telefonicznej są normalne kobiety, matki, żony, które dalekie są od „zmoczenia majtek” na odgłosy dochodzące z aparatu telefonicznego. Facet jęczy i zależy im, żeby jęczał jak najdłużej, bo od tego uzależniona jest pensja. One w tym samym czasie myślami bujają w obłokach, a jeżeli pracują w domu to sprzątają, gotują, piorą... Może dla tych mężczyzn jest to bez znaczenia... Siła wyobraźni pokona wszystko?
Nie pracuję w sex linii, a bardzo często doświadczam takich telefonów. Prowadzę Centrum Zapoznawcze dodaje ogłoszenia jedynie w dziale matrymonialnym, ale ludzie czytają tylko to co chcą przeczytać!

10 najczęstszych odebranych telefonów dotyczących Seksu:

  • O której możesz przyjechać?
  • Czy w katalogu są panienki w stroju topless?
  • Czy możesz zrobić mi dobrze?
  • Część ,jestem taki podniecony, a Ty?
  • Zabawimy się?
  • Ile kosztuje godzina?
  • Szukam kochanki... Jesteś zainteresowana?
  • Szukasz doświadczonego kochanka?
  • Mogę sprawić, że będziesz jęczała... Chcesz?
  • Właśnie wysłałem ci fotkę... I jak podoba ci się?

Zdarza się, że odbieram telefon i słyszę tylko jęki... Najgorzej w nocy... I już od jakiegoś czasu wyłączam telefon po 22:00, bo wtedy aktywność seks maniaków sięga zenitu. Pamiętam sytuacje... Śpię sobie smacznie z mężusiem... godzina 1:00 w nocy. Nagle słyszę nieustający sygnał telefonu... W pierwszej chwili pomyślałam, że coś się stało, bo kto o zdrowych zmysłach dobija się do mnie o takiej porze? Ten telefon leżał na komodzie, to musiałam się wydostać jakoś z łóżka... A przy moim osobistym ochroniarzu, gdy mam zarzucone na sobie jego udko i skrzydełko sprawa wcale nie jest taka prosta... W końcu jakoś się wydostałam, mój luby zdziwiony otworzył rozespane oczy, a Ja prawie nie roztrzaskałam telefonu ze złości... Głos w słuchawce zapytał mnie w co jestem ubrana? Czy mogę mu ulżyć, bo mu się chce... Byłam taka wściekła, że powiedziałam mu, aby wsadził sobie między drzwi i dał mi spokój. Na to on czy mogę jednak przyjechać... Czy mogę zrobić to z litości... Wyłączyłam telefon, jak zaczął mruczeć jak kot. Z obrzydzenia prawie nie zwymiotowałam... Po tej przygodzie telefon zasypia i budzi się w normalnych godzinach pracy... To są minusy pracy Swatki... Dobrze, że tych pozytywnych jest więcej...
 Na zakończenie mam gorącą prośbę do panów szukających podniety w Sex Telefonach... Dzwońcie, bawcie się ile dusza zapragnie, panie czekają na was z utęsknieniem. Wszak każda wasza minuta sapania, to dla nich grosz w kieszeni... Wybierając ów numer szczęścia postarajcie się nie zbłądzić w kierunku Centrum Zapoznawczego Zolyty
Nie świadczymy takich usług!!!


















8 komentarzy:

  1. I kolejny raz z chłopów wychodzi zwierzęca natura.Czasem myślę,że mają więcej ze zwierzęcia niż z człowieka.Oczywiście nie obrażając zwierząt

    OdpowiedzUsuń
  2. Bardzo ciekawe...Pozdrawiam cieplutko

    OdpowiedzUsuń
  3. Też mnie to zawsze ciekawiło...Widać,że twoja praca nie jest taka prosta.Pozdrawiam Martyna Konsek

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Droga Martyno moja praca ma swoje minusy,ale sprawia mi wielką frajdę i kocham to co robię.Pozdrawiam

      Usuń
  4. A ja uważam, że to fajna sprawa i serio potrafi odstresować po dniu ciężkiej pracy w dziale zarządzania

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Każdy ma prawo robić co chce...Jedynie prosiłam o niewybieranie mojego numeru.Może przez twój relaks..Zyskują wszyscy z Twojego otoczenia ? Pozdrawiam i życzę wszystkiego dobrego.

      Usuń