niedziela, 1 maja 2016

10 Grzechów Głównych Klientów Biur Matrymonialnych i Portali Randkowych!

Kłamstwa, drobne oszustwa, upiększanie bez skalpela.

Bezinwazyjne odmładzanie, odchudzanie bez diety, cudowne
uzdrowienia. Wszystko to można znaleźć na Portalach Randkowych i wśród klientów Biur Matrymonialnych...

 W sieci, każdy może napisać co chce. W realu już nie jest to takie proste. Zapisując klienta do Zolyt sprawdzam z dowodu osobistego, widzę jak wygląda, słyszę jak ze mną rozmawia.
Wprawdzie nie ważę i nie mierzę klientów, nie mam wykrywacza kłamstw, ale na litość boską mam oczy, uszy oraz niemałe doświadczenie w próbach przemycenia lepszego "JA", a nadal nie 
brakuje amatorów drobnych kłamstewek.

Dlaczego kłamią?
Powodów jest wiele. Najczęstszy to "sprzedaż siebie". Brzmi brutalnie? Czasami trzeba spojrzeć prawdzie prosto w oczy!!! Jakby tego nie nazwać poszukiwanie drugiej połówki wiąże się z promocją własnej osoby, silną konkurencją, chwiejnością emocji, utratą nadziei... Człowiek zdeterminowany gotów jest zrobić wiele, nie inaczej jest w sprawach sercowych.

Najczęstsze Grzechy Poszukujących:

1.Wiek
  Datę urodzenia usiłują zaniżyć w większości mężczyźni. Próbują różnych sposobów od bajeczki o zgubionym dowodzie po prośbę o ukrycie ich wieku. Powód tych zabiegów jest oczywisty, chcą związać się z dużo młodszą od siebie partnerką.
Panie również stosują metodę odejmowania lat. Ostatnio miałam przypadek klientki 80 letniej, przez telefon powiedziała, że ma 70lat, w trakcie wizyty 75, a jak poprosiłam o dowód, długo szukała w torebce, ja oczywiście nie odpuściłam. Gdy trzymałam dowód, powiedziała, że mam nie patrzeć na pesel, bo "baba" w urzędzie się pomyliła... (dobry żart). Wreszcie przyznała, że chce od siebie dużo młodszego partnera, bo młodo wygląda i czuje się młoda na duchu. Poprosiła o zaniżenie wieku w katalogu i tak nic nie wskórała. Wpisałam zgodnie z prawdą 80lat.

2.Wzrost
  Jak dotychczas spotkałam się z dodawaniem centymetrów tylko przez panów. Najczęściej jak ci panowie poszukują wysokich partnerek. W Zolytach mam sympatycznego klienta, który nie oszukuje z wzrostem, ale zażyczył sobie informowanie kandydatek o jego metodach na centymetry. A więc, ów pan, nosi buty na podwyższeniu, kapelusz i szczyci się wyższymi
 byłymi partnerkami. Czy to dobry sposób? Nie wiem. Ale z pewnością uczciwy.

3.Waga
  Zaniżają wagę w większości kobiety i doskonale je rozumiem. Spoko ja to jest 3-5 kilogramów, nikt nie jest w stanie ocenić takiej różnicy. Kiedyś dosyć zaokrąglona klientka prosiła o ukrycie znacznej ilości kilogramów, bo stosowała dietę cud i z pewnością do randki by schudła. Jak zwykle to nie przeszło, a klientka, pozostała okrągła. Finał tej historii okazał się szczęśliwy, bohaterka znalazła w Zolytach partnera, który pokochał jej wałeczki.

4.Zainteresowania
  To największa zmora zapisujących. Większość mówi, że to muzyka, film, podróże, kuchnia, książka. To taki standard...
Wszystko wykraczające poza, to już jest coś... W porządku jak jest prawdziwe... Skoki spadochronowe, motor, wspinaczka górska gorzej jeśli to tylko wabik, gdy wspinaczkę ogląda się w TV, skoki na okładce książki, a motor na posesji sąsiada. Zbyt duża ilość wypisanych zainteresowań ma działanie dwojakie. Adresaci tych informacji mogą uznać nadawce za wartościowego człowieka, ambitnego i to im zaimponuje. W drugim przypadku mogą przerazić się, że nie zaspokoją oczekiwań lub odrzucić z obawy o brak czasu dla nich przy tak bogatym życiu rozrywkowym. Pamiętam jak przeprowadzałam wywiad z klientem. Zapytałam o zainteresowania, a pan stwierdził, że mam coś napisać...
Zaskoczona próbowałam naprowadzić go wymieniając różne przykłady, na wszystkie kiwał twierdząco nawet te ekstremalne. W pewnym momencie skreśliłam wszystko i poprosiłam o uczciwą odpowiedź. Powiedział, że właściwie to tak naprawdę nie ma żadnych, filmów nie ogląda, muzyki nie słucha, ostatnia przeczytana książka, to lektura szkolna, nie podróżuje, bo nie lubi, gotować nie potrafi... Był to ciężki przypadek, ale doszliśmy do porozumienia, pan lubił majsterkować, podglądać przyrodę i krzyżówki.

5.Praca
  Bezrobotni próbują ukryć swój status, a panowie zmieniają nazwy stanowisk w pracy na lepiej brzmiące...

6.Nałogi
  Ogromny problem, trudny do wykrycia. Nałogowi palacze mówią, że palą 2 papierosy dziennie. W trakcie istnienia Zolyt spotkałam na swej drodze dwóch klientów AA. Uczciwie przyznali się do nałogu i faktu, że nie piją od lat. Taka informacja została zamieszczona w katalogu. Obecnie znaleźli wybranki wśród moich klientek, ale zdarzyły się panie, które odmówiły spotkania właśnie z tego powodu. Ja nie szufladkuje ludzi na lepszych i gorszych, ale uważam, że uczciwość ludzka mogłaby zaważyć nad obawą odrzucenia i każdy nałogowiec powinien odkryć karty.

7.Zdrowie
  Każdy ma prawo do miłość, niewidomy, poruszający się na wózku inwalidzkim i z wszczepionym rozrusznikiem również. Z drugiej strony przyszły partner/partnerka ma prawo do świadomej decyzji o związku z osobą niepełnosprawną. W ankiecie w Zolytach mam pytania: Czy jesteś niepełnosprawny? Czy związek z osobą niepełnosprawną jest możliwy? I pomimo tych pytań byłam świadkiem "cudownych uzdrowień". Pewien były klient, wrócił po długiej nieobecności. Zaskoczył mnie widok kuli, którą się podpierał. Na pytanie o zdrowie oświadczył, że na randkach będzie poruszał się bez kuli... Dziwne, wpisałam co widziałam.

8.Dzieci
  Smutne, ale prawdziwe. Im więcej kobieta posiada potomstwa, tym trudniej znaleźć jej partnera. Zdarzyła mi się sytuacja, gdy kobieta chciała zataić fakt posiadania 2 dzieci. Prosiła mnie, była już tak zdesperowana, na portalach z tego powodu skreślali ją panowie. Nie zgodziłam się to nie skorzystała z moich usług. Dowodem, że można jest moja para Zolytowa. Ona 4 dzieci, On kawaler bez dzieci.

9.Wygląd przyszłej połówki
  Widzieliście ogłoszenia matrymonialne z informacją, że nie liczy się wygląd, tylko wnętrze? w 90% to wierutne kłamstwa. Gdy słyszę je z ust mężczyzn, a potem weryfikuje to przeglądanie katalogu fotoofert i ci panowie wybierają najbardziej atrakcyjne panie nawet nie czytając opisu, to nasuwa się pytanie, gdzie oni widzieli to wnętrze? Podobnie panie w pierwszej kolejności wybierają tych z włosami, bez wystającego brzuszka, wysokiego przystojniaka.

10.Wiek poszukiwanej osoby
   Zarówno panie jak i panowie jak mają skłonność do młodszych partnerów bywa, że ukrywają ten fakt. Zwłaszcza przedstawicielki płci pięknej, wstydzą się upodobania w młodszych facetach. Spotykam się z tym na Wieczorkach Zapoznawczych, gdyż tam nikt na czole nie ma napisanego wieku, a panie mogą wyglądać młodo i co niektóre wybierają młodszych. Dlaczego nie? Pod warunkiem, że będą uczciwe.

 Samotność to okropny stan, pełen pustki, beznadziei. Wielu dąży do zmiany "JA" na "MY" nie przebierając w środkach. Po trupach z kłamstwem na ustach próbują przyciągnąć miłość. Przestrzegam!!! Życie i tak zweryfikuje wasze oszustwa, a złapane szczęście może być tylko bańką mydlaną i rozpryśnie na 4 strony świata.
   

1 komentarz: