czwartek, 18 sierpnia 2016

Schudłam 10 kilo... Oto nowa Ja...

Cześć, Jestem Ania,
mam 34 lata i duży problem... Zdradzę Wam mój mały sekret... Niedawno odkryłam, że mam pociąg do luster... Przeglądam się i uśmiecham się do ”tej baby” po drugiej stronie... Na dodatek zaczęłam do niej gadać... Nie wiem jak do tego doszło ale poczułam miętę do tej kobiety... Dziwne... Bo jestem „hetero”... Chyba jestem szurnięta... Podobno ludzie się zmieniają???
 Tak słyszałam... Inni... Nie Ja...

To już jest koniec

 Wiedziałam, że ten dzień kiedyś nadejdzie... Wszystkie znaki na ziemi i niebie wskazywały koniec diety... Powinnam skakać z radości... Udało się... Pokonałam wszystkie słabości, dotarłam do mety... Cieszę się, schudłam 10 kilo... Odkryłam siebie na nowo...
Z przyjemnością patrzę w lustro. Czuję się zdrowsza i o 10 lat młodsza... Mam więcej energii i pewności siebie... Ci co docinali mi z powodu mojej wagi, teraz siedzą cicho... Jestem szczęśliwa i dumna z siebie, a jednak pełna obaw... Boję się, powtórki z przeszłości... Nie chcę już tych zbędnych kilogramów...
Nie chcę dawnej Ani...


Stabilizacja

Na ostatniej wizycie w Natur House moja dietetyczka Ewa Eljasińska zdołała zagłuszyć wszystkie moje obawy... Dostałam nowe zalecenia, suplementy na dwa tygodnie stabilizacji... Jeszcze przez osiem tygodni będę pod kontrolą Ewy... Jest to taki program wychodzenia z diety... Mamy się spotykać co dwa tygodnie kontrolować moją wagę. Wproszę się co tydzień... A co mi tam zależy... Mam blisko!!!
 
Podziękowanie

Jestem wdzięczna Ewie Eljasińskiej za wszystko co dla mnie zrobiła... Za zaufanie, wiarę w moje możliwości... Za przyjemne wizyty... Pomoc... Ta dziewczyna uwielbia swoją pracę i ma do niej serce... Może dlatego tak Ją polubiłam. Nie znałam wcześniej Ewy... Poznałyśmy się podczas mojej przygody z odchudzaniem... Może tak właśnie miało być, że przy okazji poznam tak wartościową koleżankę... Wierzę, że dobro powraca... A Ona rozdziela go na wszystkie strony świata i kiedyś nadejdzie taki dzień, że Bóg wynagrodzi jej wszystkie poświęcenia... Głęboko w to wierzę... Zasłużyła!!!
 
Marzycie o lepszej sylwetce? Nie zwlekajcie... Skorzystajcie z usług Natur House w Czerwionce-Leszczynach lub Rybniku...
Mnie się udało i Wam się uda!!!
    Polecam!!!

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz