środa, 10 sierpnia 2016

Mój zdrowy sposób na skuteczne odchudzanie...

Nie mam figury modelki i wcale mi na tym nie zależy...
Powiedzmy to sobie uczciwie z moim wzrostem (całe 158 cm) wiekiem (34 lata) miałabym większe szanse na porwanie przez kosmitów niż udział w wyborach Miss... To po co, aż tak się męczyć? Owszem schudłam 9,5 kilograma, chcę jeszcze pozbyć się 0,5 kilograma i na razie przerwa... Nadciągają chłodniejsze jesienne noce i trochę ciałka potrzebuję do ogrzania mojego mężusia...
A co będzie dalej -czas pokaże!!!
  Znacie to uczucie, gdy w sklepie uśmiecha się do Was idealna sukienka. Taka jedyna, niepowtarzalna i w ogóle naj naj...
Już tylko minuty dzielą Was od pełni szczęścia... Jeszcze krótka droga do przymierzalni... Szybka przymiarka... Koniec. Nie wchodzi... Wciągacie brzuch, napinacie pośladki i nic... Ani drgnie... Pytacie sprzedawcę o większy rozmiar i okazuje się, że tak naprawdę potrzebujecie dwa rozmiary więcej... Przymierzacie... Pasuje... A jednak nie kupujecie. Dlaczego? Bo właśnie uświadomiliście sobie, że najwyższa pora zabrać się za siebie... Mnie się udało... I Wam się uda!!!

Zanim trafiłam w ręce dietetyczki Ewy Eljasińskiej przerobiłam niejeden genialny sposób na rewelacyjną dietę... Chudłam i tyłam, traciłam włosy, łamały mi się paznokcie... Chodziłam głodna, a jak głodna to i zła... Taka... Bez kija do niej nie podchodź... W pracy nie mogłam myśleć o niczym innym tylko o mojej diecie, która dietą była tylko z nazwy... Zarywałam noce, bo burczenie w brzuchu nie pozwalało mi zasnąć... Więc chodziłam niewyspana... Jak coś w końcu schudłam, to rzucałam się na lodówkę i jadłam co popadło... Na skutki uboczne długo nie musiałam czekać...
I tak w kółko...

Mój zdrowy sposób na skuteczne odchudzanie to po prostu... Natur House w Czerwionce-Leszczynach lub Rybniku... Cotygodniowe wizyty, indywidualny plan diety, suplementy i systematyka... Jem 5 posiłków dziennie, mam pełny brzuch, wzmocniły mi się włosy i paznokcie... Mam energię, siłę i w pełni mogę oddać się pracy i rodzinie... A co najważniejsze tym razem nie zieję ogniem i spokojnie można się do mnie zbliżyć... Wybór należy do Was...

     Ja polecam:

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz