piątek, 10 czerwca 2016

Zolytowy Poradnik Randkowy

 Dzisiaj pragnę podzielić się owocem mojej pracy jako Swatki...

Oto on: "Zolytowy Poradnik Randkowy". Nie jest to typowy poradnik teorii wyjętej z sufitu. Przeprowadziłam setki wywiadów z klientami, wysłuchałam ogromną ilość relacji z pierwszej randki... Doradzałam, łączyłam, naprawiałam. Wreszcie postanowiłam dać ujście myślą kłębiącym się w mojej głowie... Znajdziecie w nim prawdziwe historie osób, które zaliczyły wpadkę i historie tych, którym udało się znaleźć miłość w Zolytach. Porady dotyczące pierwszej randki, pomysły na spędzenie czasu... Odkryłam w nim kulisy mojej pracy oraz pokazałam różnice Biur Matrymonialnych.
Cel to nic innego, jak marzenie z terminem realizacji.

Joe.L Griffth

Nie boję się przyznać, że wydanie książki od dawna było moim marzeniem... Od dziecka uwielbiałam czytać... Pamiętam jak mama kazała mi gasić światło, a ja byłam jak w transie... Nie mogłam się oderwać... Czekałam, aż domownicy zasną i wracałam do lektury... Później wymyśliłam nowy sposób. Znalazłam w piwnicy latarkę na baterię... Czytałam pod kołdrą... W domu się nie przelewało, ojciec miał pociąg do butelki, trójka dzieci (na szczęście mama dbała o nas) to książki traktowałam jak odskocznie od szarej rzeczywistości... Przenosiły mnie do świata marzeń, dawały nadzieję na lepsze jutro. W dorosłym życiu poprzez czytanie otrzymywałam odpowiedzi na nurtujące pytania, pomagały, doradzały, bawiły do łez, zasmucały, uczyły.


Jeśli nie zbudujesz swojego marzenia, ktoś inny Cię zatrudni, abyś pomógł mu zbudować swoje.

Tony Gaskins

Długo nosiłam się z zamiarem napisania poradnika randkowego... Andrzej od dawna namawiał mnie do tego kroku... On po prostu mnie zna i wie, że tylko rozwój dodaje mi skrzydeł za to go tak bardzo kocham!!! Niektórzy klienci i pewne osoby rzucały mimochodem, że mogłabym napisać poradnik...

Dwa lata temu nie byłam jeszcze gotowa... Nie posiadałam potrzebnej wiedzy, praktyki, natłoku pozytywnych i negatywnych historii... Po tym okresie stwierdziłam, iż napisanie poradnika jest jak najbardziej konieczne... Za wiele widziałam zmarnowanych szans na dobre związki, potknięć, bólu i rozpaczy. Staram się dać z siebie wszystko, aby moi klienci mogli znaleźć szczęście u boku ukochanego człowieka... Nawet to wszystko można zdmuchnąć niczym pył... W obliczu niektórych sytuacji mam ograniczone pole działania... Obowiązuje mnie dyskrecja, taktowność... W poradniku mogłam napisać bez owijania w bawełnę co mi leży na wątrobie, wytknąć błędy... Wybrałam małą część wpadek randkowych, sądzę, że czytając je wielu z Was z niedowierzania będzie kręcić głową, pomyślicie ta Swatka ma wybujałą wyobraźnię... Faktycznie lubię bujać w obłokach, ale nawet ja nie wymyśliłabym takich scenariuszy!!!

Zapraszam do zakupu mojego Zolytowego Poradnika Randkowego w cenie 29,99zł. w siedzibie Centrum Zapoznawczego Zolyty,
44-230 Czerwionka-Leszczyny
ul.Furgoła 46, Tel.730 251 897


Wysyłkowo za 42zł. proszę w wpłacie podać dokładny adres dostawy:
Dane do przelewu:
Centrum Zapoznawcze Zolyty
Anna Guzior-Rutyna
44-230 Czerwionka-Leszczyny
Banku BPH
56 1060 0076 0000 3390 0011 3899

z dopiskiem: Książka

Zolytowy Poradnik Randkowy znajdziecie również:

        Księgarnia Orbita

    Księgarnia Neuman

5 komentarzy:

  1. Ciekawy poradnik.Historia z odchudzaniem na randce i z tym gołym facetem w domu rozbawiła mnie i moje koleżanki.Poradnik krąży.Pozdrawiam Sabina Miska

    OdpowiedzUsuń
  2. Cieszę się,że przypadł Ci do gustu...W poradniku jest wiele historii.Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  3. Ten komentarz został usunięty przez autora.

    OdpowiedzUsuń
  4. Mimo ,że jestem szczęśliwą mężatką od 6 lat , książkę przeczytałam jednym tchem z uśmiechem na twarzy ;) Lekkie czytanie, fajne historie, opis zapomnianych miejsc w Naszej Gminie, które na pewno odwiedzimy w czasie weekendowych randek z męzem .Naprawę polecam.

    OdpowiedzUsuń