czwartek, 23 czerwca 2016

Swatka na Diecie... IV Tydzień

          Schudłam 6 kilogramów!!!
Podobno kochanego ciała nigdy za wiele?
Tak mówiłam jeszcze przed przygodą z Natur House w Czerwionce -Leszczynach... Teraz tańczę z radości, gdy pozbywam się nadmiaru ciała... Po czterech tygodniach pożegnałam się z 6 kilogramami, a w ostatnim tygodniu z 0,5 kilograma... I mam ochotę na więcej...
 Zawsze chciałam więcej... Ktoś mi kiedyś powiedział, że jak dostanę palec to chcę zaraz całą rękę... On się pomylił... Ja chciałabym jeszcze nogi, głowę i wszystko inne... Taka już jestem. Z jednym małym „ALE” nie po trupach!!!

 Schudłam 6 kilogramów, ślubny marudzi, że już dosyć... Mama i niektórzy znajomi mówią podobnie... A ja mam apetyt na utratę jeszcze 4 kilogramów... I wiem, że mi się uda... Mam wsparcie i najlepszą dietetyczkę pod słońcem, która jest jak lekarz, psycholog, kucharz w jednej osobie... To jak mogłabym zawieść Ją i siebie?
 Bywają diety nudne jak flaki z olejem... W Natur House jest inaczej! Co więcej, wydali książki kucharskie „Gotuj Zdrowo i ze smakiem” kupiłam dwie... Teraz dopiero zacznę eksperymentować w kuchni... Co jakiś czas pochwalę się jakimś daniem... Pod warunkiem, że będzie jadalne...

 Na ostatniej wizycie otrzymałam fajny przepis na zupę Meksykańską... Uwierzcie mi na słowo... Niebo w gębie... Polecam!!!
  Zupa Meksykańska (4-5 porcji)

Składniki:
-400g mielonego mięsa wołowego/drobiowego
-1/2 papryki czerwonej, zielonej i żółtej papryczka jalapeno (bez nasionek)
-1 puszka czerwonej fasoli -1 mała puszka kukurydzy (170g)
-1 mała cebula -3 -4 czubate łyżeczki koncentratu pomidorowego lub pomidory w puszce
-1 -2 ząbki czosnku - pół łyżeczki kminu rzymskiego 
- pół łyżeczki słodkiej papryki w proszku
- 0,5 litra bulionu z kostki warzywnej KILUVA
- 1 -2 łyżki oliwy 
- sól, pieprz do smaku
Sposób przygotowania:

Cebulę pokroić w pióra, zeszklić na oliwie, dodać pokrojoną w drobną kostkę paprykę czerwoną, zieloną, żółtą i papryczkę jalapeno. Zalać bulionem z kostki warzywnej KILUVA, dodać koncentrat pomidorowy lub podsmażone wcześniej pomidory z puszki, paprykę, kukurydzę, fasolę. W trakcie gotowania podsmażyć na patelni mięso mielone z dodatkiem odrobiny przypraw. Pamiętajmy aby wcześniej na patelni podsmażyć wyciśnięty przed praskę ząbek czosnku. Dodajemy przyprawy: paprykę, pieprz i odrobinę soli. Jak mięso lekko się zarumieni przerzucamy do gotującej zupy i całość podgotowujemy przez mniej więcej 20 minut. Całość można doprawić suszoną lub świeżą kolendrą.
Jest to wyśmienite danie... Idealne dla całej rodziny...
Moi domownicy byli pod wrażeniem... Może i Was skuszę?
Miło mi będzie jeśli podzielicie się w komentarzach...
Przed dietą unikałam wagi jak ognia... Dzisiaj z wielką przyjemnością się ważę, a na spotkania do Natur House chodzę z wielką przyjemnością... Jeżeli ktoś z Was zastanawia się nad dietą i gabinetem dietetycznym... Polecam Natur House w Czerwionce-Leszczynach oraz w Rybniku. Chcecie się przekonać jak jest naprawdę? Zapiszcie się na bezpłatne konsultacje... Wtedy stracicie jedynie trochę czasu... Polecam i pozdrawiam. 
Bywajcie... Do zobaczenie w Natur House!!!

6 komentarzy:

  1. Tylko tak dalej.Rewelacja.Przepis spróbuje w weekend.Pozdrawiam Agnieszka G.

    OdpowiedzUsuń
  2. Wierze w Ciebie.Pozdrawiam .Kinga

    OdpowiedzUsuń
  3. Dobrze ci idzie.Byle do przodu.Ja już schudłam w Natur House i chętnie polecam.

    OdpowiedzUsuń