środa, 8 czerwca 2016

Pomysł na wolny czas!

 Rodzinny Park Atrakcji Rybnik-Kamień

 Jak zapewne większość z Was wie, jestem Swatką...
  Uwielbiam moją pracę, ale moje życie nie kręci się tylko wokół niej... Po godzinach, a bywa i w trakcie pracy, jestem mamą... Może nie poświęcam moim dzieciom tyle czasu ile bym chciała. Nie zrezygnowałam z marzeń na rzecz pozostania z nimi w domu. Nie jestem idealną mamą i pewnie nie będę, ale rodzina jest dla mnie najważniejsza, a spędzony wspólnie czas zapisuje się w mym sercu na zawsze.
  Tym razem wybraliśmy się tylko z młodszym synkiem Arturem do Rodzinnego Parku Atrakcji w Rybniku-Kamieniu. Nazwa faktycznie pasuje do tego ciekawego miejsca, gdyż w każdym zakątku RPA dominują atrakcje rodzinne.
  Przygodę rozpoczęliśmy od oględzin Dinozaurów... Jak widać Artur oglądał te stwory nawet od środka. Momentami wahał się, gdy zaczynały się poruszać i z otwartą buzią słuchał opowieści z ich życia płynącej z głośników umieszczonych przy dinozaurach... Czyli edukacja poprzez zabawę...
  Artur chętnie korzystał ze wszystkich dostępnych atrakcji... Jak się bawić to na całego!!!
 Wspólnie przetestowaliśmy wiele urządzeń...
  Jak na prawdziwego Starego Wojownika przystało uczył młodszego wojownika sztuki plemiennej!!!
  W części odkrywczej Andrzej zważył syna...
  Potem za karę zamknął mnie mężuś w dyby... Widocznie stwierdził, że za mało karmię naszego szkraba!!!
  Zabawa...zabawa....
  Tutaj z Arturem odwiedzamy różne nieruchomości...
  Wniosek -wolimy zostać przy naszym małym domku...
  Niebezpieczna wyprawa z czyhającym rekinem? Dlaczego by nie!!! Ojciec z synem wspólnie pokonają wszelkie przeszkody!
  Artur w swoim żywiole...
  Polecam Rodzinny Park Atrakcji w Rybniku-Kamieniu!!! Jeżeli szukacie pomysłu na fajne chwile w gronie najmłodszych, chcecie połączyć zabawę z nauką, to warto odwiedzić to miejsce. Ruchome dinozaury, park odkrywców, place zabaw, karuzele, kulig w beczkach lub saniach, bajkowe postacie, rodzinne gry i wiele więcej!!!

Rodzinny Park Atrakcji w Rybniku
ul. Hotelowa 12

44-213 Rybnik-Kamień
Tel.730 060 402, 
Park czynny codziennie od 10:00-18:00
weekendy od 11:00-19:00























Brak komentarzy:

Prześlij komentarz