środa, 29 czerwca 2016

Salon Piękności LiLi dla psów i kotów w Czerwionce

Decyzja o posiadanie psa lub kota niesie
za sobą wiele radości, ale również obowiązków. Nie zawsze właściciel potrafi podołać wszystkim wymaganiom swojego czworonoga. Po co tak się głowić... Pewne zadania warto zlecić specjalistom. A tak się szczęśliwie złożyło, że znam kogoś kto zaopiekuje się Waszymi zwierzakami...
 Oto i Ona... Sympatyczna, kochająca wszystkie zwierzęta świata, wesoła znawczyni Psiej i Kociej urody: Ewelina Majdak.
 Ta przebojowa kobieta postanowiła wziąć sprawy w swoje ręce i 6 czerwca 2016r. otworzyła Salon piękności dla psów i kotów LiLi na parterze budynku, gdzie prowadzę Centrum Zapoznawcze Zolyty. Ucieszyłam się i poszłam na zwiady... I tak poznałam tajemnice psiego i kociego życia...
Przyznam się bez bicia, że nigdy wcześniej nie byłam w takim miejscu. Po bliższych oględzinach doszłam do wniosku, iż właścicielka zadbała o każdy detal... Przyjemne wnętrze, kącik do zabawy i karmienia milusińskich... Wygodne miejsce oczekiwań do właścicieli zwierzaków przy kawce, osobne pomieszczenie z wanną do kąpieli...
 Zwierzęta mogą poczuć się jak gwiazdy... Dopieszczone na maxa... Jak się dowiedziałam jakim zabiegom poddawane są te stworzenia, to o mało co oczy nie wyleciały mi z orbit...
 
 Zabiegi w LiLi:

-Strzyżenie

-Trymowanie psów szorstkowłosych

-Rozczesywanie skołtunionej sierści

-Stylizowanie fryzur

-Kąpiel profesjonalnymi kosmetykami

-Obcinanie pazurków

-Czyszczenie oczu i uszu

-Door 2 door -sami odbierzemy i odwieziemy psa lub kota

-Perfumowanie
    
 Kotek przed i kotek po...
 Kocia moda...
 Psie smutki...
 Dodatkowo uprzejmie donoszę, że w Salonie Piękności dla psów i kotów LiLi panuje przekupstwo
 Na potwierdzenie mych słów -fota!
 Gorąco polecam i zapraszam do skorzystania z usług salonu LiLi... Specjalnie dla Was mam miłą niespodziankę...

Na hasło: RandkiSwatki 10% zniżki na wszystkie zabiegi dla psów i kotów od 01-31 lipca 2016r.



        Dane kontaktowe:

Salon piękności dla psów i kotów LiLi

ul. Furgoła 46

44-230 Czerwionka-Leszczyny

Tel.792 655 640

Wcześniej należy umówić się na termin!

1 komentarz:

  1. Wydaję się miejscem idealnym dla mojego pieska.Zobaczymy.Pozdrawiam Monika Lukas

    OdpowiedzUsuń