niedziela, 10 lipca 2016

Swatka na Uroczystym Otwarciu

Instytutu Zdrowia i Urody YASUMI w Rybniku!!!
Ostatnio wszędzie mnie pełno.
W sobotę skorzystałam z zaproszenia właścicielki Instytutu Zdrowia i Urody YASUMI w Rybniku pani Kariny Steuer-Jabłukiewicz i przybyłam na uroczyste otwarcie. Uśmiechnięta gospodyni spotkania witała gości częstując tortem i lampką szampana... Dla chętnych była również kawa lub napoje...
Wiele osób świętowało otwarcie. Pani Karina jest dobrą organizatorką i bez jakiegokolwiek problemu poradziła sobie z napływającymi grupami zainteresowanych... Na bieżąco byliśmy przypisywani jednej z dziewczyn obsługujących YASUMI, której zadaniem było oprowadzenie nas po obiekcie i przybliżenie oferty...
Zwiedzanie zaczeliśmy od parteru i gabinetu do robienia manicure...
 Pamiątkowa fotka.
 Następnie zaznajomiliśmy się z gabinetami ze specjalistycznymi urządzeniami do robienia cudów... Nie będę Wam opisywała szczegółowo nazw i do jakich zabiegów służy dany sprzęt... Bo z ilości trochę się pogubiłam.... A nie chcę czegoś poprzekręcać. Najistotniejsze co zapamiętałam to, że proponują zamrażanie tkanki tłuszczowej, perfekcyjne oczyszczanie i nawilżanie skóry. Poprawiają jędrność skóry, modelują sylwetkę na wiele sposobów. Jest szansa poczuć się jak Mumia, bo modelują sylwetkę bandażami... Dodatkowo redukują zmarszczki, blizny, cienie pod oczami... Walczą z rozstępami i cellulitem...
 Każdy mógł spróbować na własnej skórze...
 YASUMI w Rybniku nie skupia się jedynie na poprawianiu niedoskonałości urody, to również miejsce na relaks, błogie odprężenie w trakcie masażu z gorącymi kamieniami, rytualnego, klasycznego, relaksacyjnego... Sądzę, że jest to opcja dla każdego. Nastrojowa muzyka, zapachowe świece, zamknięte oczy, cisza i spokój...
 Dobrym pomysłem jest podwójny gabinet. Fajny pomysł na randkę np. z masażem gorącymi kamieniami, babskie pogaduchy czy oswojenie teściowej... Druga osoba może skorzystać z specjalistycznej sauny...
 YASUMI korzysta wyłącznie z własnych kosmetyków, które można zakupić w ich Instytucie. Przetestowałam piling dłoni. Gładka skóra, niebiański zapach... Polecam!!!
 Właścicielka pomyślała o każdym detalu. Na piętrze oraz na parterze jest przyjemna poczekalnia...
 Na do widzenia każdy z uczestników otrzymał torbę z upominkami i folderami. Ja dla Was mam 6 Vouczerów na zabiegi kosmetyczne o wartości 20 zł.
Decyduje pierwszeństwo komentarza!!!
Nie mogę Wam jeszcze opisać jak wyglądają w praktyce zabiegi w YASUMI w Rybniku... Cierpliwości!!! Niebawem przetestuję zabiegi na twarz!!! Natomiast mogę zdradzić jakie wrażenie zrobiła na mnie ta wizyta... Przekraczając próg Instytutu Zdrowia i Urody YASUMI w Rybniku od razu rzucił mi się w oczy dobry smak i wszechobecny powiew luksusu składający się na wnętrze... Zwróciłam uwagę na ciekawy ubiór personelu... I jedna myśl zakotwiczyła się w mojej głowie... Czy jednym z czynników otrzymania posady, była nieprzeciętna uroda? Wszystkie dziewczyny z właścicielką na czele, spełniłyby takie wymagania! Są jak chodzące zachęty...
”Tak będziesz wyglądać po”.

Ja oddaje się w ich ręce... Może doprowadzą mnie do stanu używalności... Warto spróbować... Polecam!!!

Instytut Zdrowia i Urody YASUMI
ul. Wodzisławska 109
44-218 Rybnik
Tel.501 534 191
www.rybnik.yasumi.pl

5 komentarzy: