sobota, 9 lipca 2016

10 dowodów na to, że Swatka nadaje się na Kobietę Roku kik!!!

                      Link do oddania głosu na mnie:)
Zaszalałam i zgłosiłam swoją kandydaturę na Kobietę Roku KiK...
W ogłoszeniu przeczytałam, że wiedzą, że jestem Wyjątkowa... To jak oni tak myślą... Nie mogę ich rozczarować!!!
Przypadkowo trafiłam na stronę konkursową dopiero 8 lipca... Więc mam do tyłu kilka dni miesiąca, ale co mi tam takie przeszkody, dam radę!!!
 Przestraszyłam się ilością chętnych kandytatek, obecnie startuje ponad 500. Po pierwszym dniu zmagań jestem na 11 miejscu... Ciężka sprawa, gdyż wszystkie Panie są wyjątkowe.
Kobieta Roku Kik powinna się wyróżniać, być sobą, powinna być dobrym człowiekiem...
               Oto dowody na to, że się nadaję:
1. Kocham pomagać innym, robiłam różne zbórki na rzecz potrzebujących
-Odzież, zabawki, słodycze i przybory szkolne dla Dzieci Polskiego pochodzenia na Białorusi
-Słodycze do Ośrodka Wychowawczego w Maszanie Dolnej
-Ubrania do panów w Noclegowni w Przegędzy
-Warsztaty Terapii Zajęciowej Czerwionka-Leszczyny
-Wiele innej pomocy innym
2. Jestem Swatką łącze samotne serducha... Mam najwspanialszą pracę na świecie... Zmieniam ludzkie życia na lepsze. Staram się i organizuję dla moich klientów różne imprezy, by jeszcze bardziej zwiększyć szansę na ich szczęście...
 3. Mam gorące serce... Uwielbiam ludzi i otaczający mnie świat!!!
4. Jestem twórczą duszyczką... Piszę wiersze, napisałam piosenkę, która już niebawem znajdzie się na płycie znanego zespołu i najważniejsze napisałam Zolytowy Poradnik Randkowy, by jeszcze bardziej pomagać samotnym...
 5. Jestem Różaną Panienką... Uwielbiam zapach róż, których mam całe mnóstwo w ogrodzie...
 6. Kocham moją rodzinkę najbardziej na całym świecie... Zwłaszcza Arturka, Alana, męża Andrzeja...
 7. Bywam szalona... Pozytywnie zakręcona...
 8. Promuję na Blogu dbanie o zwiazek i chodzenie na randki z własnym mężem... Ja to praktykuję od lat...
 9. Staram się uczestniczyć w życiu lokalnym: Industriada 2015 i 2016 w Czerwionce-Leszczynach
 10. Jestem sobą... Wyjątkowa na swój własny sposób... Trochę zakręcona, ale jak trzeba potrafię trzeźwo myśleć...
 Taka już jestem... I proszę Was o poparcie mojej kandydatury na Kobietę Roku KiK... Wystarczy kliknąć w link, zagłosować i podać adres e-mail na który przyjdzie potwierdzenie głosu, które trzeba potwierdzić...
Tylko wtedy jedynie głos jest ważny!!!
Pozdrawiam cieplutko...


Brak komentarzy:

Prześlij komentarz