środa, 20 lipca 2016

Do Urody jeden krok...

Wizyta w Instytucie Zdrowia i Urody YASUMI w Rybniku
    Zgodnie z moją wcześniejszą zapowiedziom...
Ponownie odwiedziłam Instytut Zdrowia i Urody YASUMI w Rybniku... Postanowiłam przetestować zabieg na twarz...
  Na dzień dobry zostałam przywitana przez uroczy personel i szefową w stroju służbowym. Zjawiłam się parę minut przed umówioną wizytą... Zaproponowano mi filiżankę kawy... Odmówiłam... Wybrałam wodę... Po chwili... Zostałam zaprowadzona do gabinetu na piętrze... Po krótkim wywiadzie zdrowotnym i ocenie stanu mojej skóry... Na 90 minut oddałam twarz w ręce profesjonalistki -pani Patrycji!
  Sam gabinet zrobił na mnie ogromne wrażenie... Byłam zaskoczona, gdyż widziałam go już wcześniej... Zasadnicza różnica w ocenie... Polegała na teorii i praktyce... Zostałam poproszona o usadowienie na fotelu zabiegowym...
Szczelnie okryto mi głowę czepkiem ochronnym, założono opaskę, okryto ręcznikiem i dodatkowo owinięto kocem...
Ze względu na charakter mojej wizyty... Druga pani z personelu Yasumi pełniła funkcję fotografa...

Już sam początek zabiegu okazał się obiecujący... Pani Patrycja wykonała demakijaż spa na bazie naturalnego oleju... Uwierzcie... Było to niesamowite przeżycie... Cudowny zapach oleju, połączony z masażem twarzy... Relaksująca muzyka... i Ja odprężona po trudach dnia... Bosko!!!
  Drugi etap zabiegu to Oxybrazja -czyli oczyszczanie twarzy z wykorzystaniem soli fizjologicznej. Powolutku moja skóra otrzymywała nowe życie... Zabieg nie był tak przyjemny jak poprzedni etap, ale nie czułam żadnego dyskomfortu... Jedynie powiew jakby rześkiej mgiełki...
 Po dogłębnym oczyszczeniu... Przyszedł moment na odżywienie skóry. Za pomocą infuzji tlenowej pani Patrycja wtłoczyła w moją skórę ampułkę kwasu hialuronowego z kolagenem... Tu również obyło się bez przykrych niespodzianek...
 Przed ostatnim etapem zabiegu było nałożenie maseczki algowej i pozostawienie mnie na parę minut Wyciszona... Zapomniałam o całym bożym świecie...

Na zakończenie zabiegu pani Patrycja nałożyła krem na moją buźkę...

        Polecam usługi Instytutu Zdrowia i Urody YASUMI w Rybniku... Profesjonalny personel, luksus, higiena. Ja z pewnością mam apetyt na więcej!!! W tym miejscu z kopciuszka zamienicie się w piękną królewnę... I tak też zostaniecie potraktowane...
Dopieszczone zabiegami na najwyższym poziomie... Zaznacie ukojenia... Relaksu... Wszak Yasumi został stworzony przez kobietę... A tylko kobieta tak naprawdę potrafi zrozumieć drugą kobietę...:)

Instytut Zdrowia i Urody YASUMI
ul. Wodzisławska 109
44-218 Rybnik
Tel.501 534 191
www.rybnik.yasumi.pl

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz