niedziela, 3 lipca 2016

Randka nr.10

Kawiarnia CieKawa
W ostatnim czasie z nadmiaru obowiązków,
mojej diety i jeszcze kilku zdarzeń zabrakło w naszym życiu wypadów tylko we dwoje... Postanowiliśmy nadrobić zaległości i w ten oto sposób trafiliśmy na nietuzinkowe miejsce Kawiarnię CieKawa w Rybniku!!!
Małą przeszkodą do słodkiej randki okazała się moja dieta... Po przeszukaniu internetu trafiłam na FB/CieKawaRybnik. Po dłuższych oględzinach strony doszłam do wniosku, że to jest właśnie to czego szukam... Zdrowe wypieki, dietetyczne smakołyki, bliska lokalizacja i przystępne ceny... Postanowiliśmy sprawdzić czy w CieKawej faktycznie jest ciekawie!
 Przywitała nas uśmiechnięta właścicielka... Przy wyborze słodkości zdaliśmy się na nią... Ja otrzymałam zdrowy koktajl z szpinaku i ciasto bananowo -czekoladowe, a Andrzej bardziej kaloryczną mrożoną Truskawkową kawę i tartę z serem, bazylią i białą czekoladą...
 Trochę się skrzywiłam na propozycję właścicielki... Koktajl ze szpinaku... Sądziłam, że ledwo przejdzie mi przez zęby... Po pierwszym łyczku poczułam cudowne orzeźwienie, niespotykany smak... Andrzejkowi również przypadł koktajl do gustu... Ciasta także przewyższyły nasze oczekiwania, a Truskawkowa kawa dopełniła całości...
 CieKawa z pewnością jest pysznym miejscem na kulinarnej mapie Rybnika...
Ta niepowtarzalna kawiarnia serwuje aromatyczną kawę na wiele sposobów, pachnącą herbatę, zdrowe wypieki (dla diabetyków, bezglutenowców oraz wegan) a także zielone koktajle, sałatki, kanapki na ciepło.
 Jednogłośnie z mężem stwierdziliśmy, że CieKawa faktycznie jest Ciekawa!!! Przewodzi w niej swojski klimat... Sprawdzi się na romantyczną randkę, babskie pogaduchy, rodzinne spotkanie z dzieciakami. Relaks z książką.
 Bonusowo dla klientów kawiarni dostępne są książki i czasopisma, gry planszowe, kącik zabaw dla dzieci. Istnieje możliwość zakupu zdrowych przetworów, rękodzieł i mojego Zolytowego Poradnika Randkowego.
 My również skusiliśmy się na wypróbowanie atrakcji CieKawej... Gra w chińczyka skutecznie urozmaiciła nam randkę...
 Na zakończenie przetestowałam jeszcze ogródek przed CieKawą...
Polecam i zapraszam do kawiarni CieKawa...
Miła i profesjonalna obsługa, przystępne ceny, zdrowe i smaczne jedzenie. Idealne miejsce dla dbających o sylwetkę oraz dla łakomczuchów.
My z pewnością ponownie tam zawitamy!!!

Zapraszam
CieKawa 
ul. Sobieskiego 18
44-200 Rybnik
Tel.729 494 745
FB/CieKawaRybnik

2 komentarze:

  1. Zachęcająco brzmi , aż chce się tam iść :) zdrowa knajpa w Rybniku :) Na pewno odwiedzę.

    OdpowiedzUsuń