czwartek, 1 września 2016

Jak skutecznie pozbyć się 11,5 kilo

 Małymi kroczkami

osiągnęłam wyznaczony cel diety... Schudłam 10 kilo... Bonusowo w czasie dwutygodniowej stabilizacji ubyło mi jeszcze 1,5kilo... Spełniłam marzenie o nowej sylwetce... Odgrzebałam dawną Anię... Teraz wiem, że żyję na 100%...

  Jak większość z Was mam wiele marzeń... Tych przyziemnych i wziętych z kosmosu... Dzięki Wam, Ewie Eljasińskiej z Natur House w Czerwionce-Leszczynach i sobie... Jedno zostało odfajkowane... Schudłam i to jest to. Zniknął strach o efekt jo-jo, a nawet pozbyłam się 1,5 kilo... Zazwyczaj po zakończonej diecie jadłam co popadło i wracałam do początku... Teraz mogę spać spokojnie... Po wizycie w Natur House mam plan na następne dwa tygodnie i wiem, że mi się uda... Jeżeli borykacie się z podobnym problemem... Umówcie się na bezpłatną wizytę do Natur House w Czerwionce-Leszczynach lub Rybniku... Tam dostaniecie skuteczną broń do walki... Tak jak Ja... Polecam!!!


Brak komentarzy:

Prześlij komentarz