wtorek, 27 września 2016

Randka nr.11

O tym, że o związek trzeba dbać pisałam już wielokrotnie...

A jednym ze składników dobrych relacji są wyjątkowe chwile we dwoje... Pomimo napiętego grafiku, dzieci, domu do ogarnięcia... Staram się wygospodarować czas dla swojego mężusia... Bo wiem, że warto... Dzisiaj sprzedam Wam pomysł na romantyczną randkę w domu...
Chcecie zaskoczyć swoich partnerów romantyczno-odprężajacą randką w domu? Posiadacie wannę? Jeśli odpowiedzieliście Tak... Zapraszam do lektury
Taką niespodziankę przygotowałam na  niedzielny wieczorek...
W tym celu użyłam :
-płatki róż (z naszego ogrodu)
-bukiet róż (z naszego  ogrodu)
-świeczki (podgrzewacze)
-truskawki w czekoladzie (truskawki z naszego  ogrodu)
-winogrona (z naszego ogrodu)
-czekoladki serca
-wino


 Wypełniłam jakuzzi (wannę) wodą, wrzuciłam do wody płatki róż. Bukiet róż umieściłam w wazonie na wannie... Tak samo wino, przekąski... Świeczki i główki róż poukładałam na obrzeżach wanny... Na zakończenie zgasiłam światło i włączyłam romantyczną muzykę. Wszystko wyglądało cudownie...
Zresztą oceńcie sami 
   My się skusiliśmy... Woda od zawsze nas przyciągała...

Każda minuta w towarzystwie swojej połówki ma dla związku znaczenie... Upiększona nutą romantyzmu... Wzrasta dziesięciokrotnie. Zapisuje się głęboko w sercu i zostanie tam na zawsze... Dlatego warto ruszyć tyłek z fotela... Zaskoczyć partnera, a może i siebie. Przypomnieć sobie za co kochamy właśnie tego człowieka... I ogrzać się wspomnieniem tych chwil w trudniejszych momentach.
        Gorąco Polecam

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz