wtorek, 5 lutego 2019

Randka w Restauracji Wiśniowy Sad


Jedzenie od zawsze pomagało w relacjach. Dlatego dobrym pomysłem jest randka w Restauracji.
Jednak, aby ta opcja nie okazała się wtopą, warto wcześniej sprawdzić miejsce. Kolejnym punktem na mojej randkowej mapie jest Restauracja Wiśniowy Sad w Rudzie Śląskiej, gdzie zostałam zaproszona przez męża 22 stycznia 2019 roku, by świętować jego 40-ste urodziny.
 
 W Wiśniowym Sadzie byłam wiele lat temu na uroczystej kolacji z współpracownikami. Pamiętałam, że było smacznie, tłoczno i wesoło. Liczyłam, że i tym razem będzie podobnie, ale ze względu na wczesną porę i środek tygodnia miałam nadzieję na mniejszy ruch w restauracji, dlatego nie zarezerwowaliśmy stolika. Na nasze szczęście bez problemu znaleźliśmy miejsce, chociaż przy stołach była spora liczba gości.


 Po przejrzeniu menu, złożyliśmy zamówienie, które składało się z:

- Pespi-Cola (6zł)

- Soku jabłkowego (6zł)

- x2 Rosół (12 zł +12 zł)

- Placek z gulaszem i warzywami (35 zł)

- Policzki wołowe z ziemniaczanym puree i marynowanym kalafiorem (38 zł)

- Piernik z lodami i gorącą wiśnią (14 zł)

- Tarta z bezą, gałką lodów i puchem jabłkowym (14 zł)

 Uwielbiam rosół i tak mam, że lubię go smakować w różnych miejscach. Z ręką na sercu, mogę polecić ten w Wiśniowym Sadzie.  Przepyszny, sądzę, że z domowym makaronem, podanym na podgrzewanym talerzu, a kelner przy stole wlewał go do talerza. Dodatkowo można sobie zażyczyć, świeżo zmielonego pieprzu, który również kelner mieli wprost do naszego talerza.

 Na drugie danie, wybraliśmy z Andrzejem dwie różne potrawy i było to zamierzone. W ten sposób poznajemy różne dania i zamieniamy się talerzami. Placek z gulaszem i warzywami, również okazał się wyśmienity, a policzki wołowe były tak delikatne, że rozpływały się w ustach.
 Na zakończenie podano desery. Piernik z lodami i gorącą wiśnią zawładnął moim sercem, a tarta z gorącą bezą z gałką lodów w środku i jabłkowym puchem była zaskoczeniem. Oczywiście pozytywnym!

 Randkę z mężem w Restauracji Wiśniowy Sad, uważam za udaną. Gorąco zachęcam do randkowania w tym miejscu. Romantyczna kolacja, obiad, czy słodka randka, każda opcja jest dobra. Miła i profesjonalna obsługa, czystość i wykwintne jedzenie w dobrej cenie. Nie jest to może najtańsza restauracja w której się stołowałam, ale jakość posiłków jest adekwatna do ceny.




Restauracja Wiśniowy Sad Sp. z o.o.

ul. 1-go Maja 76
41-706 Ruda Śląska
tel. 32 342 15 02
fax: 32 243 11 80
tel. kom.: 605 43 15 43
http://wisniowysad.com.pl/
e-mail: info@wisniowysad.com.pl

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz