poniedziałek, 18 lutego 2019

Jestem Singlem!

Czy jesteś zadowolony z tego, że jesteś Singlem? Nie musisz nikomu się tłumaczyć, gdzie wychodzisz i z kim,
nikt nie zabiera ci w nocy kołdry, nie marudzi, że nie opuściłeś deski klozetowej. Masz całą szafę dla siebie, a nie tak jak żonaci koledzy jedną małą półeczkę, bo resztę zagarnęła żona. Możesz cierpieć na zaniki pamięci, bo dziewczyna nie będzie robiła Ci wyrzutów, bo zapomniałeś o waszej rocznicy, jej urodzinach czy imieninach mamusi. Jesteś odważnym szczęściarzem, wolnym jak ptak, a nie jak twoi kumple z gps'em na palcu. Z pewnością faceci w związkach Ci zazdroszczą. Widzisz, jak patrzą z podziwem na ciebie. Pewnie klepią cię po plecach. Przeglądają twoje zdjęcia na instagramie z kolejnych podróży, imprez, tęsknie patrzą na twój sportowy wóz, bo mają rodzinnego vana, którego i tak częściej użytkuje żona, a oni korzystają z komunikacji miejskiej. Jak się wtedy czujesz?  Wyjątkowy? Lepszy? Szczęśliwy?

Właściwie powinnam ci pogratulować! Żyjesz jak chcesz i robisz co chcesz. Nie zrobię tego, bo wiem, jak jest naprawdę. Chętnie zamienibyś swój sportowy samochód na rozklekotanego vana, a samotne wakacje w ciepłych krajach na rodzinne w Zakopanym.  Posłuchał marudzenia żony, podzielił się kołdrą, oddał miejsce w szafie i kupił kwiaty na przeprosiny, gdybyś zapomniał o waszej rocznicy. Chciałbyś zadzwonić i powiedzieć, aby nie czekała z obiadem, bo narada się przedłużyła, albo ledwo żywy opowiedziałbyś córeczce bajkę na dobranoc. Takiego życia pragniesz... Oczywiście nikomu o tym nie powiesz. Dla Świata jesteś szczęśliwym Singlem, a prawda jest twoją tajemnicą.

A jak długo jeszcze będziesz udawał? Cierpiał w samotności, rozładowywał frustracje na siłowni lub złość na pracownikach? Kiedy zaczniesz żyć? Kiedy przyznasz się przed sobą, że najwyższy czas coś zmienić? Wyjść ze strefy komfortu?

Jestem Swatką i wiem jakie myśli krążą Ci po głowie? Wiesz, ile razy słyszałam:

- A gdzie ja mam poznać kobietę?

- Nie mam czasu na poszukiwanie miłości...

- Nie potrafię rozmawiać na randce, jestem nieśmiały?

- Kobiety lecą tylko na moją kasę?

- Jestem do niczego, wszystkie kobiety mnie porzuciły...

- Mam lustro...

- One tylko zdradzają...

- Mam swoje wymagania...

 Pamiętaj, nie wszystkie kobiety są wyrachowane, zdradzają. Nie jesteś jedyny, który nie ma pojęcia o randkowaniu, masz niską samoocenę i wymagania. Często problemy są tylko w naszych głowach, inne warto przepracować z psychologiem lub Swatką. Miłość można znaleźć w biurze matrymonialnym, portalu randkowy, kursie tańca, pracy, wieczorku zapoznawczym. Zawalcz o swoje szczęście, a zobaczysz, że życie we dwoje ma o wiele lepszy smak niż życie Singla.

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz