wtorek, 12 lutego 2019

Randka w Restauracji Chata z Zalipia

W ostatnim czasie randki w restauracji weszły nam w nawyk. Tym razem odwiedziliśmy Chatę z Zalipia w Katowicach.
7 lutego przy okazji szkolenia w Katowicach postanowiliśmy z mężem  wykorzystać czas przed. Planowaliśmy odwiedzić przytulną kawiarenkę, którą gorąco polecała rodzina, niestety, jak to zwykle bywa, zabrakło czasu, owa kawiarenka znajdowała się w innej części Katowic niż moje szkolenie. Żeby nasza randka doszła do skutku, wybraliśmy lokal w pobliżu miejsca szkolenia. Do dyspozycji była jedna godzina.

 Po wejściu do środka, zobaczyliśmy wnętrze typowe dla chaty. Ciężkie, drewniany stoły i ławy, bielone ściany... Przywitała nas uśmiechnięta kelnerka, ubrana w strój ludowy. Po dokładnym przejrzeniu menu, wybraliśmy słodkości i kawę. Na obiad nie mieliśmy ochoty, w końcu byliśmy nastawieni na kawiarnię...
 Wybrałam szarlotkę z lodami i bitą śmietanę oraz Kawę Latte, Andrzej sernik z sosem malinowy i białą kawę. Niestety kelnerka poinformowała nas, że szarlotki już nie ma, a ekspres się zepsuł. Więc szarlotka i moja Latte zostały w swerze marzeń! Za to otrzymałam gorący sernik z sosem malinowym, który właśnie wyszedł z pieca oraz białą kawę...
Nie byłam zła, takie jest życie... A gdy zrobiłam pierwszy kęs sernika, zapomniałam o szarlotce... Delikatny, gorący, rozpływający się w ustach. Polecam. Kawa zwyczajna, ale sernik wyśmienity.
 Koszt kawałka sernika z sosem malinowym  18zł. x2
 Kawa biała 10zł. x2

Polecam to miejsce na randkę. Czysto, spokojnie. A szczególnie ich sernik. Nie mam pojęcia jak smakują dania obiadowe, chociaż po frekwencji klientów i pustych talerzach, wnioskuję, że również wybornie. Dajcie znać czy byliście w Chacie z Zalipia, co smakowało, a co było nie tak. Napiszcie gdzie dobrze karmią, a my postaramy się odwiedzić przynajmniej część tych miejsc.


   Restauracja Katowice Chata z Zalipia
      Katowice, ul. Wojewódzka 15

tel: +48 32 205 33 00 (rezerwacja stolików)
tel kom: +48 530-530-186
Godziny otwarcia:
Pn-Sb od 12:00 do 22:00
Nd od 12:00 do 20:00

http://www.chatazzalipia.pl/kontakt



Pozdrawiam
Swatka Anna

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz