piątek, 9 grudnia 2016

Rachunek sumienia... Co robiłam w 2016 roku!!!


Zaledwie trzy tygodnie z hakiem dzielą
nas od powitania Nowego Roku 2017... Nadzejdzie czas postanowień, nowych planów... Z nadzieją patrzymy w przyszłość. A ile z nich uda nam się zrealizować? Nie od dziś wiadomo, że los lubi płatać figle, a plany zostają czasem jedynie w sferze marzeń... Może lepiej zbyt wiele sobie nie obiecywać? Bo z ręką na sercu muszę Wam się do czegoś przyznać... Każdego roku robię całą listę rzeczy do realizacji a pod koniec minionego roku, robię listę tego co mi się udało... I niestety o wiele bardziej podoba mi się ta pierwsza...

Ten rok był dla mnie bardzo intensywny... Pracowałam, pracowałam i jeszcze raz pracowałam... Nie jestem jakąś pracoholiczką, ale uwielbiam swoją pracę... Dla mnie rola matki, żony to ciągle za mało... I tak też było w 2016 roku...
Co mi sprawiło największą frajdę w 2016:
 
Randki Swatki
W kwietniu zaczęłam pisać bloga: randkiswatki.blogspot.com Na początku cieszyłam się z pojedynczych wejść. Zrozumiałam, że jest ktoś kto czyta moje wypociny. Obecnie już wiem, że czytacie mnie na całym świecie i przybyło Was już bardzo dużo
(Licza wyświetleń w ostatnim miesiącu 67.129 osób.  )
... Pod wpływem bloga zapisujecie się do Zolyt, pytacie o rady. Dziękuję za to, że jesteście!!!
 
Zolytowy Poradnik Randkowy
W czerwcu wydałam pierwszy poradnik randkowy. Inspiracją byli moi klienci z Centrum Zapoznawczego Zolyty.

Kobieta Roku Kik
Startowałam w konkursie na Kobietę roku Kik... Wprawdzie dostałam się zaledwie na 5 miejsce, to i tak uważam, że było warto. Wtedy zrozumiałam, kto tak naprawdę dobrze mi życzy, a kto najchętniej widziałby mnie na dnie...

Schudłam 12,5 kilograma
To było moje coroczne postanowienie. I w końcu pozbyłam się nadmiaru ciała. Jak zapewne wiecie pomogła mi przesympatyczna Ewa Eljasińska, pani dietetyk z Natur House  z Czerwionki i kampania na blogu oraz Wasze wsparcie. Schudłam 12,5 kilograma, dokończyłam stabilizację i od tej pory nie przybyło mi nawet kilka gramów.

 KoBBieciarnia
Pani Dagmara Jagodzińska zaprosiła mnie do kobiecego świata Kobbieciarni... Od tej pory staram się tam publikować.
 
Nasze Miasto
Dostałam szansę i od października prowadzę Kącik Swatki w lokalnej prasie Nasze Miasto w Czerwionce-Leszczynach.
 
Nowe Biuro Zolyt
W październiku otworzyłam drugi oddział Zolyt... W Rybniku mieście wielu samotnych...
 
 Muzykanty-Scenariusz
Napisałam tekst piosenki pt „Scenariusz dla zespołu Muzykanty. W listopadzie moja piosenka ukazała się na ich najnowszej płycie: Muzykanty Bydzie Impreza...
 
Samoobrona
W grudniu ukończyłam zajęcia w bezpłatnym projekcie: BROŃ SIĘ z samoobrony dla mieszkańców Gminy i Miasta Czerwionka-Leszczyny i nawet otrzymałam dyplom... Tak się wciągnęłam, że zapisałam się na regularne treningi!!!
 
Nowe Pary Zolytowe
Wiem, że w tym roku zrobiłam wiele dobrego. Połączyłam wiele par... Wiem, że wiele z nich pierwszy raz od lat nie spędzi Wigilii w samotności, a Sylwestra owinięci kołdrą przed telewizorem... Najbardziej cieszą mnie „ciężkie przypadki
czyli osoby, dla których z pozoru trudno znaleźć drugą połówkę, niepełnosprawni, od lat samotni.
 
Nie wszystkie moje noworoczne plany doczekały się spełnienia... Trudno... Napiszę nową listę... W Nowym Roku zacznę wszystko od początku... Za to, ten rok obfitował w dużą porcję rozmaitych niespodzianek... Widocznie tak miało być. Bo nie wiem, jak Wy, ale ja głęboko wierzę, że nic nie dzieje się bez przyczyny... Wszystko ma jakiś cel... Tylko czasami nie potrafimy go zrozumieć. Będzie Nowy Rok i będą nowe możliwości i przynajmniej 365 dni na realizację!!! A jak jest u Was? Czy udało Wam się zrealizować wszystkie noworoczne plany?

4 komentarze:

  1. MOIM SKROMNYM ZDANIEM....ANIU JESTEŚ KOBIETĄ SUKCESU....NIE REZYGNUJ NIGDY Z MARZEŃ,WYZWAŃ.....TAK TRZYMAJ-POZDRAWIAM

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję za tak miłe słowa i pozdrawiam sredecznie...

      Usuń
  2. Robi Pani kawał dobrej roboty i tak trzymać! A co do bloga - jest świetny, dziękuję za to :-)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję za miłe słowa.Zapraszam na bloga i pozdrawiam cieplutko...

      Usuń