sobota, 11 lutego 2017

Jak wybrać idealny Salon Kosmetyczny?

Dobry salon kosmetyczny jest na wagę złota...
Odpręża, relaksuje, wprawia w dobry nastój. Perfekcyjnie pomaga „matce naturze”... Dlatego wybierając salon piękności nie wybieraj pierwszego lepszego -zdradzę Ci na co zwrócić uwagę i jak wybrać właściwie!!!
      Salon kosmetyczny -wnętrze

 Podobno pierwsze wrażenie można zrobić tylko raz...
I nieistotne jest czy mówimy o randce, rozmowie kwalifikacyjnej, kupnie torebki czy spotkaniu z przyszłą teściową. To samo dotyczy pierwszej wizyty w Salonie Kosmetycznym w którym przyjdzie nam spędzić zapewne kilka godzin... Już chociażby dlatego chcemy czuć się komfortowo!!! Dla mnie najważniejsza jest intymność... Nie wyobrażam sobie dzielenie gabinetu zabiegowego z obcą kobietą, braku toalety, wygodnej poczekalni...
    
  Czystość

 Jedno z najbardziej istotnych spraw w Salonie Piękności jest czystość... Lepiąca podłoga, brudne ściany, pajęczyna w rogu to dla Ciebie znak, że nie warto skorzystać z takich usług. Sterylne urządzenia do wykonywania zabiegów, to konieczność i gwarancja, że na pamiątkę nie otrzymasz jeszcze grzybicy lub innego świństwa... Masz prawo zapytać kosmetyczkę o sposób dezynfekcji narzędzi, zobaczyć używane środki... Przyjrzeć się czy przed zabiegiem myje ręce, itp.
      Jakość kosmetyków używanych do zabiegów
 
 Nie do pomyślenia jest, że w obecnych czasach dochodzi jeszcze do oszukiwania klienta w salonach kosmetycznych... Niestety nie brakuje chytrych właścicieli, którzy w taki sposób próbują więcej zarobić... Wykonują zabiegi przeterminowanymi kosmetykami, układają na wystawę pudełka drogich, markowych kosmetyków, a w środku w pudełku ukrywają słabej jakości produkty. Dlatego warto poprosić o pokazanie kosmetyku używanego do zabiegu, sprawdzić datę ważności...
      Właściwa kosmetyczka

 Dobra kosmetyczka to prawdziwy skarb. 
Dlatego tak trudno taką znaleźć. Kocha swoją pracę i jest dobra w tym co robi... Bez problemu oceni stan i rodzaj skóry, perfekcyjnie dobierze zabieg i kosmetyki. Jest delikatna, miła i życzliwa... Schludnie ubrana w fartuszek, zadbana... Wie kiedy trzeba klienta wysłuchać, porozmawiać, a kiedy zostawić go z własnymi myślami...
       Cena
 Warto spojrzeć na cennik wykonywanych usług... Podejrzanie niskie ceny powinny zapalić w nas czerwoną lampkę i ostrzec przed bylejakością. Z drugiej strony gigantyczne ceny też nie są wyznacznikiem dobrze wykonanej usługi, a raczej kosztem czynszu w dobrej lokalizacji lub dużej ilości personelu.

      TOTAKOTU KOSMETOLOGIA ESTETYCZNA
 W środę odwiedziłam profesjonalny Salon Piękności TOTAKTOTU w Czerwionce -Leszczynach. Byłam umówiona na regulację i hennę brwi oraz stylizację rzęs... Sympatyczna kosmetyczka Pani Justyna Grosek zadbała o moją wygodę. Szczelnie otuliła kocem, zaproponowała napój, wyskubała brwi bez bólu i szczypania, a muszę  powiedzieć, że i na takie kosmetyczki trafiałam!!! Delikatnie obchodziła się z moimi oczami i sprawiła, że poczułam się wyjątkowo!!! Przecież o to chodzi...
Po całym dniu pracy, licznych obowiązkach każdy marzy o chwili wytchnienia. Ja to wszystko znalazłam w TOTAKTOTU... Pani Justyna jeszcze przed zabiegiem oceniła stan mojej skóry, zrobiła wywiad zdrowotny, poinformowała o sterylności. W jednoosobowym gabinecie czułam się bezpieczna i pewna, że znalazłam idealny salon piękności, który z pewnością poprawi moje niedoskonałości bez przykrych niespodzianek. Panująca czystość, luksusowe wnętrze i podejście Pani Justyny do mnie jako Klientki, upoważnia mnie do polecenia tego miejsca... Umówiłam się w Walentynki na kolejną wizytę... Tym razem paznokcie i makijaż!
 Gorąco  zapraszam do skorzystania  z oferty tego Salonu i wypróbowaniu zabiegu dla siebie:
- profesjonalne porady i usługi w zakresie kosmetyki twarzy,
- porady w zakresie doboru i wykonywania makijażu,
- ekskluzywne zabiegi na ciało i twarz,
- podstawowe zabiegi kosmetyczne takie jak: henna, regulacja, depilacja,
- stylizację paznokci oraz pedicure,
- stylizację rzęs,
- masaże.
Dane adresowe:
ToTakToTu
Kosmetologia Estetyczna
ul.Furgoła 33
44-230 Czerwionka-Leszczyny

Masz pytania?
Umów się na wizytę.
tel. kontaktowy: 506 890 399
Polecam: http://www.totaktotu.pl/

 A dla wszystkich kobiet, które chciałyby skorzystać z stylizacji rzęs. Mam konkurs. Do wygrania jedna darmowa stylizacja rzęs...
  Wystarczy w dniach 11.02.2017-13.02.2017 polubić
Fanpage: facebook.com/totaktotu, udostępnić na swojej osi czasu i w komentarzu pod postem wpisać „Walentynki”.
Wyniki i losowanie konkursu nastąpi 14 lutego.

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz