poniedziałek, 2 stycznia 2017

List do Swatki 2

Witam Serdecznie Droga swatko!!!
Mam na imię Rafał. Jestem 36 letnim Singlem. Na co dzień pracuję w kopalni, jestem górnikiem. Portale Facebook czy inne rzeczy, łącznie z czatem, to nie to samo co normalne Oferty Pań, a muszę przyznać, że twoja stronka Zolyty, którą prowadzisz, w jakimś stopniu przekonuje mnie bardziej niż inne portale gdzie naprawdę rządzi ludzka głupota. Więc droga Aniu pomóż! Bo ja innego wyjścia dla siebie nie widzę. Pragnę wyjść z tej samotni w jaką popadłem. Jestem zodiakalnym rakiem, kawalerem, nie mam dzieci. Myślę, że coś poradzisz. Życzę miłego dnia i dużo pomysłów, by nadal łączyć i pomagać samotnym.
Rafał z Rudy Śląskiej                    

    Drogi Rafale
Na wstępie pragnę Ci podziękować, że podzieliłeś się ze mną swoimi strapieniami. Z twojego listu wiem, że dla Ciebie bycie Singlem to nie kwestia wyboru, a raczej konieczność, która ciąży Ci coraz bardziej! Rafale... Masz 36 lat, cały świat stoi przed Tobą otworem... Jeszcze wszystko może się zdarzyć... Gdzieś tam z pewnością czeka na Ciebie odpowiednia partnerka, a ja pomogę Ci ją znaleźć... Wnioskuję, że internetowe znajomości, to nie twoja bajka... Doskonale Cię rozumiem... Często na portalach randkowych, ludzie jedynie piszą, żeby pisać, a jak przychodzi dzień spotkania to zazwyczaj wystawiają randkowicza do wiatru! Człowiek traci czas, pieniądze, nadzieje. W Centrum Zapoznawczym Zolyty drugi człowiek jest bardziej namacalny. Na organizowanych Wieczorkach Zapoznawczych Kasia jest taka jaka jest naprawdę, bez retuszu i zdjęcia 30 kilogramów temu, a Olek faktycznie ma 56 wiosen i nie zmieni tego fakt, że wygląda o 10 mniej... Ja i tak oświecę przyszłą wybrankę... Więc po co to ukrywać? W nagrodę za wybrany list, otrzymujesz Świąteczny Kubek Zolytowy, zaproszenie na Świąteczny Wieczorek 14 grudnia w Rybniku lub III Urodziny Centrum Zapoznawczego Zolyty w Czerwionce 25.01.2017r. i dodatkowo 1 miesięczne członkostwo w Ofercie Indywidualnej.
Serdecznie pozdrawiam
  Anna Guzior

(Pierwszy raz opublikowane w Bezpłatnym Miesięczniku
"Nasze Miasto" nr 38 Grudzień 2016)

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz