środa, 17 kwietnia 2019

List nr.14


  
Droga Swatko
Mąż mnie zdradził. Przez przypadek odkryłam pikantne sms'y. Zapytałam i potwierdził. Miał romans przez rok.
Jesteśmy małżeństwem 15 lat, kocham go, ale nie mogę sobie z tym poradzić. Prosił o wybaczenie, powiedziałam, że wybaczam, ale nie wybaczyłam. Po każdym stosunku z nim, czuję się brudna, siedzę godzinę w wannie, na dźwięk sms'a, dostaję gęsiej skórki, bo wyobrażam sobie, że jego kochanka do niego pisze. Co robić, bo dłużej tego nie zniosę?

Ewa

Droga Ewo
Masz dwie drogi. Terapia dla par. Agnieszka Czajkowska- Wendorff z pewnością mogłaby Wam w tej materii pomóc. Albo bardziej drastyczny krok, czyli rozstanie. Ja osobiście znam siebie i wiem, że nawet najmniejszej zdrady nie mogłabym wybaczyć. Zresztą mój mąż o tym wie, bo przeprowadziliśmy na ten temat rozmowę zaraz na początku naszej relacji. Jednak znam osoby, które poradziły sobie z tym problemem, wybaczyły i tworzą szczęśliwe związki. Jedno jest pewne, musisz na coś się zdecydować, bo zwariujesz.

       Pozdrawiam
      Swatka Anna

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz