środa, 10 kwietnia 2019

List nr.13


 
 Szanowna Swatko

Mam problem. Nie mam pojęcia jak postąpić. Mąż mojej kuzynki podczas różnych uroczystości rodzinnych zachowuję się niewłaściwie.
Klepie mnie po tyłku, szuka okazji, by zostać tylko ze mną. Ostatnio posunął się do tego, że moją rękę położył na swoim kroczu. Mówiłam, aby dał mi spokój, postraszyłam, że powiem kuzynce, ale on mnie tylko wyśmiał i dalej robi swoje. Dodam, że jestem szczęśliwą mężatką, a kuzynka mieszkała z mężem w Niemczech i dopiero rok temu go poznałam. Co robić?

 Magdalena


Droga Magdaleno

Nie możesz pozwolić na to, aby ktokolwiek Cię molestował. Szczerze porozmawiaj z kuzynką, powiedz o tej sytuacji również mężowi, bo jeśli tego nie zrobisz, mąż, gdyby zobaczył was w tej dwuznacznej sytuacji mógłby pomyśleć, że z Twoim prześladowcą masz romans. Popytaj również inne kobiety w rodzinie czy „pan lepkie rączki” nie próbował na nich swoich sił. Wiele razy byłam w podobnej sytuacji i zawsze mówiłam o tym mężowi, który później w towarzystwie nie odstępował mnie na krok.

   Pozdrawiam

  Swatka Anna

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz