piątek, 7 kwietnia 2017

Czy szczerbaty ma szansę na miłość?

Podobno miłość jest ślepa...
O nic nie pyta, nie zagląda do portfela, a tym bardziej nie liczy uzębienia przyszłego partnera. Więc właściwie każdy szczerbaty czytając ten post mógłby spokojnie odetchnąć i dalej cierpliwie czekać, aż łaskawa miłość zapuka do jego drzwi... Dalej może omijać dentystę, przykrywać twarz ręką podczas rozmowy, straszyć dzieci na Halloween... Teoretycznie może wszystko, praktycznie niewiele... Jednak prawdą jest, że bez zębów nikomu nie jest do twarzy, a szczerbaty ma o wiele mniejsze szansę na znalezienia partnera niż właściciel pięknego uśmiechu... Nie wierzycie? Przeczytajcie ten tekst dowiecie się dlaczego.

    Jak zapewne większość z Was wie łącze samotne serducha. Wysłuchuję historii zarówno kobiet i mężczyzn. Niestety bardzo często brak uzębienia przedstawiany jest jako dotkliwy problem.  

      Co mówią kobiety o szczerbaty mężczyznach

- Poznałam Marka przez internet, umówiliśmy się w uroczej kawiarence... Na pierwszy rzut oka wyglądał jak na zdjęciu... Marzenie... Wysoki, przystojny... Rozmarzona rozpoczęłam rozmowę. On tylko przytakiwał. Pomyślałam, że mam szczęście, wreszcie trafiłam na faceta, który potrafi słuchać... Po dwudziestu minutach w końcu poprosiłam go, aby opowiedział coś o sobie... Otworzył buzie i to już był koniec naszej randki. Na palcach jednej ręki mogłabym policzyć jego zęby... Nie mogłam już na niczym się skupić,myślałam tylko o jego ustach... Na samą myśl, że mógłby mnie pocałować... zrobiło mi się niedobrze... Przerwałam spotkanie, wymówiłam się bólem zęba i uciekłam.

- Janka poznałam w Klubie Emeryta. Od razu wydawał mi się ciekawy...Na propozycję wspólnej kawy poza klubem zaragowałam jak nastolatka, która wybiera sie na pierwszą randkę. Wprawdzie od mojej ostatniej mineło jakieś dwadzieścia lat, ale co mi tam... Umówilśmy się w kawiarni, Jan przyniósł kwiaty, pocałował w dłoń... Byłam oczarowana... W pewnym momencie, Jan przeprosił mnie na chwilę... Przykrył usta serwetką, wyjął górną sztuczną szczękę z kieszeni i założył... Zostałam bez słowa... Tłumaczył, że zakłada ją tylko do jedzenia, a wąs dokładnie maskuje brak zębów... To była nasza ostatnia randka.

      Co mówią mężczyźni o szczerbatych kobietach

- Na wieczorku zapoznawczym wpadła mi w oko urocza kobieta. Kobieta -Anioł. Przetańczyliśmy pół imprezy, wymieniliśmy się numerami telefonów... Pod koniec spotkania zaprosiłem ją do baru (tam było mocniejsze światło) uśmiechała się i wtedy to zaobaczyłem... Prawie wszystkie zepsute zęby... Raczej koloru czarnego... Wyrzuciłem numer...

- Moja była żona unikała dentysty jak ognia. Coraz bardziej tracił na tym jej uśmiech. Po pewnym czasie straciła dwa zęby, a że były to przednie to wstydziłem się z nią wyjść do znajomych... Póżniej na zębach zrobił się jej straszny osad... Kawa, papierosy... Nie mogłem już zmusić się do pocałunku, kochaliśmy się przy zgaszonym świetle... A resztę to już Pani zna.

Wiem, że różnie w życiu bywa... Dopadają nas choroby, wypadki... Nie każdego natura obdarzyła zdrowym uśmiechem, ale wszystkiemu można zaradzić... Jak mówi mój dentysta, któremu powierzyłam swoje uzębienie (jestem już po usuwaniu kamienia i zaczynam etap wybielania).  http://www.artdent.org/pl/
W dzisiejszych czasach pierwsze wrażenie jest niezmiernie istotne. Atrakcyjny wygląd ułatwia znalezienie życiowego partnera oraz ma znaczenie na rynku pracy. Dbając o własny wygląd robimy to, by spełnić oczekiwania otoczenia, ale też żeby podnieść własną samoocenę. Cechą charakterystyczna świadczącą o atrakcyjności twarzy są usta, w tym uśmiech i odsłaniane przy nim zęby. Dominację zębów można zwiększyć, zwiększając fizycznie lub optycznie widoczne powierzchnie zębów. Można w tym celu przedłużyć korony, rozjaśnić zęby przemieścić je bardziej do przodu lub powiększyć strefę widocznego dziąsła. Dzięki tym zabiegom lekarz może upiększyć uśmiech Pacjenta i przywrócić mu młodzieńczy wygląd.
 Napiszcie proszę w komentarzach czy również zwracacie uwagę na braki w uzębieniu przy wyborze potencjalnego Partera.

1 komentarz:

  1. Dla mnie to sprawa oczywista by mieć zadbane uzębienie. Sama jestem właścicielką pięknego uśmiechu i nie wyobrażam sobie, by mój potencjalny partner takowego nie posiadał :) Zadbany człowiek to również zadbany uśmiech i sumiaste wąsy czy czerwona szminka niczego tu nie nadrobią. Pozdrawiam wszystkich szeroko uśmiechniętych. Anna.

    OdpowiedzUsuń