wtorek, 12 marca 2019

List do Swatki nr.9

Droga Swatko

Jestem mężatką od pięciu lat. Mój mąż pracuje całymi dniami, a jak wraca z pracy to o 20:00 chodzi spać.

Zostałam w domu, mamy dwoje dzieci, 3 latka i 3 miesięczną córeczkę. Jestem zmęczona, mąż mówi do mnie mamuśka i myślę, że nie widzi we mnie kobiety. Chciałabym gdzieś wyjść tylko we dwoje, ale nie mamy co zrobić z dziećmi, co robić, aby widział we mnie kobietę?

Sabina
 

 Droga Sabino, porozmawiaj szczerze z mężem o swoich uczuciach. Możesz to zrobić podczas randki w domu. Wiem, że jesteś zmęczona, wiem to dlatego, że również jestem matką, ale warto znaleźć w sobie tę jeszcze dodatkową siłę. Wasze relacje są tego warte. Uśpij dzieci, , załóż seksowną sukienkę. Masz wyglądać jak bogini seksu, a nie matka polka. Zamów kolację z dostawą do domu, a jak masz ochotę to przygotuj samodzielnie coś wyjątkowego. Gdy już nakarmisz swojego męża, a on ujrzy w Tobie swoją Kobietę, wtedy możesz powiedzieć o tym co Cię boli, ale bez złości, krzyku. Powinno zadziałać.

  Pozdrawiam
 Swatka Anna

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz