środa, 27 marca 2019

List do Swatki nr.11

Szanowna Swatko Anno

 Byłam mężatką 15 lat. Mąż oszukiwał mnie od pięciu lat, miał kochankę. Zostawił mnie kilka miesięcy temu do takiej paskudy.

Zawsze byłam zadbana, szczupła. Panowie zwracali na mnie uwagę, nie mam pojęcia dlaczego mnie zdradził?
 

     Monika
 


   Droga Moniko, Faceci zdradzają z różnych powodów. Dla podniesienia poczucia własnej wartości, dla zabawy, bo są seksoholikami, po alkoholu, bo brakuje im seksu, gdy z żoną kochają się raz w miesiącu. Powodów jest wiele. Natomiast bardzo atrakcyjne kobiety, modelki, piosenkarki, aktorki również są zdradzane, a więc uroda nie daje kobiecie gwarancji wierności. Oczywiście warto dbać o siebie, ale dla siebie, a nie po to, aby uchronić się przed zdradą. Dlatego przestań myśleć o tym, dlaczego Cię zdradził, co Ci to da? Tylko namiesza w głowie. Lepiej zrób krok do przodu, rozejrzył się i znajdź odpowiedniego partnera, który pokocha Twoją duszę i ciało.

   Pozdrawiam
  Swatka Anna

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz