niedziela, 22 kwietnia 2018

Randka Śladem Kuchennych Rewolucji Magdy Gessler – Po Prostu Stołówka, Czerwionka-Leszczyny

O tym, że randka w Restauracji czy kawiarni jest najczęstszym wyborem, wie każdy randkujący. Takie miejsca są idealnym rozwiązaniem na pierwsze i kolejne spotkanie we dwoje.
Oczywiście pod warunkiem, że jest smacznie, czysto, na naszą kieszeń, a personel profesjonalny i miły... By, jednak okazało się strzałem w dziesiątkę, warto wcześniej sprawdzić dane miejsce, Specjalnie dla Was i z czystej ciekawości odwiedziłam jedno z nich. Tym razem ruszyłam śladem Kuchennych Rewolucji Magdy Gessler do Po Prostu Stołówka...
Po zobaczeniu 12 kwietnia, odcinka Kuchennych Rewolucji i przeczytaniu licznych opinii nie całkiem byłam przekona, czy jestem gotowa przekroczyć próg byłej Restauracji Helios, a obecnie Po Prosto Stołówka. Obawiałam się smrodu, wszechobecnego brudu, niedobrego jedzenia, kosmicznych cen... Zwyciężyła ciekawość... I tak 19 kwietnia wraz z mężem odkryłam jak jest naprawdę...
 Po Prostu Stołówka przywitała nas kuszącymi zapachami dochodzącymi z kuchni (aż zaburczało mi w brzuchu), czystym i ciekawym wnętrzem, prostą kartą w której zabrakło jakiekolwiek informacji o Kuchennych Rewolucjach i samej Magdzie Gessler (dziwne), chociaż potrawy zostały umieszczone na pierwszej stronie, dopiero po rozmowie z uprzejmą kelnerką i porównaniu z tym co zobaczyliśmy w emisji programu odkryliśmy owe dania.
  Po przejrzeniu menu, wybraliśmy Spaghetti Po Śląsku (15zł.) i Gulasz po węgiersku z zacierką (24 zł.) autorstwa Pani Magdy, dodatkowo Kotlet Schabowy z frytkami i zestawem surówek (15zł.), sok jabłkowy (5zł.), coca-cola (4,5zł.). Najpierw dostarczono nam napoje w czystych szklankach (piszę to dlatego, gdyż czytałam, że podają w brudnych) następnie Spaghetti Po Śląsku, które tak naprawdę okazało się przepyszną dużą porcją sałatki (mortadela, ser żółty, ogórek kiszony i konserwowy, sos majonezowo-koperkowy). Kolejno Gulasz po węgiersku z zacierką i chlebem, co do tego dania mam mieszane uczucia... Duża porcja, wiele składników, ale słabo doprawiony... Po rozmowie z obsługą otrzymaliśmy informacje, że ze względu na skargi klientów, nie doprawiają tak mocno... Niby tak, ale dla mnie to trochę słaby argument (niech Klient sam oceni oryginalny smak), bo gdy wybieram się na danie Magdy Gessler, to liczę na wyrazisty smak, z którego jest znana ta restauratorka, a nie na dawkę kuchni szpitalnej... Może się czepiam... Trudno... Co do Kotleta Schabowego- nie polecam, średniej wielkości, mało doprawiony i miałam wrażenie, że został odgrzany (mogę się mylić) frytek mało na talerzu jakoś dziwnie brązowe, (nie wiem dlaczego taki kolor, stary olej? Za długo w frytkownicy?) surówki pyszne, ale jak na lekarstwo.
 Po Prostu Stołówka to dokładnie stołówka i nic więcej. Idealne miejsce na rodziny obiad, przystanek w długiej podróży samochodem i zaspokojenie głodu. Natomast jako swatka mogę powiedzieć, że nie nadaje się na pierwszą randkę, może na dwudziestą gdy się bardziej poznacie, albo dla par z długim stażem. W mojej ocenie jako miejsce na rodziny posiłek daję mocne 3 na 5, a jako miejsce na randkę 1 serduszko na 5. Dajcie znać czy odwiedziliście to miejsce, czy smakowało???
 Dane kontaktowe

Po Prostu Stołówka

Tel.(32) 427 21 53


ul.Dworcowa 4

44-238 Czerwionka-Leszczyny


Pozdrawiam
Swatka Ania

























Brak komentarzy:

Prześlij komentarz